تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه 09148692123

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه 09148692123

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه

  • ۰
  • ۰

سایت زیبا تن پوش در راستای ارائه پوشاک با کیفیت به هموطنان گرامی اقدام به واردات لباس راحتی ترک برند ای اس اس ( ESS ) نموده است که این محصولات به صورت تکی و عمده برای مشتریان عزیز عرضه می شود .

این سری از محصولات ای اس اس ( ESS ) شامل ست راحتی بلوز و شلوار سایز بزرگ ( مناسب سایز های دو ایکس لارج و سه ایکس لارج ) می شود که هم از جهت مدل و هم از جهت کیفیت محصول می توانند نظر بانوان ایرانی را به خود جلب کند .

ای اس اس ( ESS ) نام شرکتی است در کشور ترکیه که تولید کننده انواع البسه راحتی برای سلیقه های مختلف می باشد .
محصولات برند ای اس اس ( ESS ) از الیاف طبیعی تشکیل شده اند که لطافت خاصی داشته و با شستشوی مداوم به هیچ وجه لطافت خود را از دست نمی دهند .

محصولات این برند شامل به روز ترین مدل های جهانی و شیک ترین البسه راحتی می باشد که توسط طراحان خبره و با تجربه طراحی و در به روز ترین و کامل ترین دستگاه ها دوخته شده اند .

سایت زیبا تن پوش جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان خود ، همواره بهترین محصولات ( از نظر قیمت و کیفیت ) را برای آنها فراهم می کند .

مشتریان گرامی که قصد خرید لباس راحتی ترک از فروشگاه ما را دارند ، می توانند با ما در ارتباط بوده و محصولات مورد نظر خود را از ما خرید نمایند .

جهت خرید آنلاین البسه راحتی برند ای اس اس ( ESS ) می توانید وارد سایت www.zibatanpush.com شده و خرید خود را انجام دهید .

جهت خرید عمده پوشاک برند ای اس اس ( ESS ) و اطلاع از شرایط و مقررات خرید عمده با شماره تماس 09141070739 در ارتباط باشید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی