تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه 09148692123

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه 09148692123

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه

تولید و پخش لباس سایز بزرگ زنانه

  • ۰
  • ۰

با فرا رسیدن فصل سرما و نیاز مردم به محصولات بافت ، تولید و پخش لباس زنانه زیبا تن پوش ، اقدام به تهیه و پخش بیش از 40 مدل از انواع شال بافت زنانه در رنگبندی مختلف نموده است . نخ به کار رفته برای تولید شال بافت های زنانه از نخ برند Karan ترکیه بوده و دارای کیفت مطلوب و استاندارد می باشد .

تولیدی ما با هدف ترکیب هنر و ذوق ایرانی و با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا با دور نمایی هدفمند در جهت بسط و گسترش این صنعت ، ارائه گر محصولاتی می باشد که در تنوع ، بافت و رنگ بتواند نگاه مشکل پسند ایرانی را در پوشاک به سوی خویش جذب نماید. رضایت مشتری همیشه هدف ما بوده است و خواهد بود و همین امر سبب شده تا به دنبال تولید با کیفیت ترین و شیک ترین محصولات باشیم .

این شال بافت ها به صورت عمده ، همکاری و تکی برای مشتریان گرامی به فروش می رسد . جهت مشاهده مدل شال بافت های زمستانی ما می توانید وارد کانال تلگرام ما شوید .

جهت خرید عمده و همکاری شال بافت زنانه ، می توانید با شماره تماس 09148692123 در ارتباط باشید . توجه داشته باشید که در خرید عمده حتما باید خرید به صورت سری انجام پذیرد که سری کارهای شال بافت به صورت شش عددی می باشد . در خرید همکاری نیز ، می توانید به دلخواه خود رنگ و طرح مورد نظرتان را انتخاب و خرید نمایید .

جهت خرید تکی محصولات بافت زنانه ، می توانید وارد سایت www.zibatanpush.com شده و به صورت آنلاین خرید خود را ثبت نمایید .

همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی هستند و آرزوی کسب و کاری پر روزی و پر رونق را برای شما دارند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی